INFOBIRO: Publikacije
Izborni marketing u BiH

DNEVNI AVAZ,

Izborni marketing u BiH

Autori: E.S.

Za knjigu „Izborni marketing“, autorice mr. Amire Džajic, koja je promovirana u Sarajevu, recenzent prof. dr. Asad Nuhanovic, izmedu ostalog, rekao je: Cjelokupni politicki marketing u našim dosadašnjim izborima, bez obzira na ucinjene napore politickih subjekata, svodio se na suhu promociju. Zato preporucujem knjigu „Izborni marketing Iskustva politickih stranaka u BiH od 1997. do 2002.“, koja ce, osim studentima, biti korisna i široj politickoj javnosti. Autorica za naš list pojašnjava da je .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.