INFOBIRO: Publikacije
Erste: Preko Kontakt centra 30% kontakata

SEEbiz,

BANKE

Erste: Preko Kontakt centra 30% kontakata

Autori: SEEbiz redakcija

Kontakt centar Erste & Steiermärkische banka bilježi kontinuiran i vrlo intenzivan rast, priopceno je iz te banke. Tijekom protekle godine zabilježeno je više od milijun kontakata s korisnicima, od cega oko 30% putem agenata Kontakt centra. U sijecnju ove godine broj kontakata ostvarenih putem agenata veci je za 30% u odnosu na isto razdoblje lani. Usluge se najvecim dijelom pružaju gradanima, no u porastu je i broj kontakata s poslovnim subjektima Banke. Erste nakon uspješno provedenog pil .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.