INFOBIRO: Publikacije
Budućnost oglašavanja je u novim tehnologijama

SEEbiz,

POST FESTO

Budućnost oglašavanja je u novim tehnologijama

Autori: BORIS ODORČIĆ Drago Živkovic

Direktor FESTO-a Edvin Jurin uvjeren je da ce se u oglašavanju sve u konacnici vratiti na krajnjeg korisnika koji postaje advokat brenda i popularizira ga usmenom predajom. Tržišno komuniciranje prakticki se, kaže Jurin, vraca na usmenu predaju, odakle je sve i pocelo. Krešimir Macan iz agencije Manjgura PR najbitnijom promjenom ocjenjuje sinergiju svih vrsta online komunikacija koje mijenjaju sam pojam oglašavanja jer omogucuju registriranje instantnog ucinka bilo kakve reklame. Prije je oglaša .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.