INFOBIRO: Publikacije
King ICT uveo novi sustav za praćenje kvarova

SEEbiz,

IT

King ICT uveo novi sustav za praćenje kvarova

Autori: SEEbiz redakcija

Osnovna usluga koju Service Desk pruža je usluga prijave kvara te pomoc korisnicima pri otklanjanju kvarova. Korisnici s bilo kakvim zastojem u svom poslovnom procesu pri prijavi kvara mogu dobiti informacije kako najbrže nastaviti rad unatoc trenutnim tehnološkim problemima; o uzrocima zastoja; statusu problema; fazi popravka kvara te informacije o bilo kojoj drugoj usluzi, proizvodu ili rješenju. U trenutku prijave kvara putem CA Servicedesk aplikacije djelatnici pozivnog centra dijagnosticira .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.