INFOBIRO: Publikacije
Košćec: Prioritet širenje na strana tržišta

SEEbiz,

INTERVJU

Košćec: Prioritet širenje na strana tržišta

Autori: BORIS ODORČIĆ Krešimir Sockovic Krešimir Sočković sockovic@privredni.hr

Varteks je nakon niza godina promijenio vizualni identitet. Što se time željelo postici? - Varteks ove godine obilježava 90. rodendan uz koji dobiva nov izgled koji zadržava poruku Varteksove tradicije i kvalitete, ali ide i korak dalje prema novim vrijednostima. Dosadašnji izgled kompanija nije mijenjala od 1948., od kada i službeno nosi ime Varteks, a pod imenom Tivar (Tekstilna tvornica Varaždin) osnovana je 1918. godine. Novim imidžem želimo izboriti još cvršcu poziciju na domacem i inozemno .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.