INFOBIRO: Publikacije
Istraživanje: 61% potencijalnih kupaca smatra internetsku trgovinu rizičnom

SEEbiz,

ALLIANZ DIRECT-GEMIUS

Istraživanje: 61% potencijalnih kupaca smatra internetsku trgovinu rizičnom

Autori: SEEbiz redakcija

Svijest o mogucnostima koje pruža Internet Hrvate cini sve otvorenijima prema online kupovini. Iako kupci najcešce u online trgovinama kupuju knjige, glazbu, filmove, zrakoplovne, autobusne, kazališne i kino karte te turisticke aranžmane, vidljiv je i sve veci interes za kupovinu online osiguranja. Istraživanje je pokazalo da je trenutno putem Interneta najzastupljenija kupovina putnih i automobilskih osiguranja te osiguranja od nezgode. Otvorenost prema online kupovini posebno je izražena kod i .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.