INFOBIRO: Publikacije
Citroën 90-godišnjicu obilježava novim logom

SEEbiz,

GENEVA MOTOR SHOW

Citroën 90-godišnjicu obilježava novim logom

Autori: SEEbiz redakcija

Logo francuskog proizvodaca i prije je kozmeticki dotjerivan (u posljednje vrijeme dobivao je 'brkove' koji su se širili sve do rubova maske hladnjaka), aloi njegov osnovni dojam nije mijenjan. Ovo je do sada najveci zahvat: strelice, odnosno zupcanici. više nisu oštri, vec su zaobljeni, tako da više podsjecaju na lukove. K tome, dobili su profilaciju kojom je izražena njihova trodimenzionalnost. Je li to bilo potrebno? Kao i obicno, nakon više ili manje godina, automobilski proizvodaci shvacaj .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.