INFOBIRO: Publikacije
Deloitte: Oglasni prihodi tiskanih medija ove godine manji do 20%

SEEbiz,

PROCJENE

Deloitte: Oglasni prihodi tiskanih medija ove godine manji do 20%

Autori: SEEbiz redakcija

Posebno ce biti pogodene tiskovine koje se iskljucivo financiraju prodajom oglasa, istaknuto je na današnjoj konferenciji za tisak konzultantsko-revizorske tvrtke Deloitte i agencije za istraživanje tržišta Puls. Ekonomska ce kriza najviše pogoditi novinske izdavace u razvijenim zemljama, gdje ce brojni casopisi prorijediti periodiku izlaženja ili se prebaciti iskljucivo na internet. “No, podaci o citanosti dnevnih novina u Hrvatskoj pokazuju da se prosjecna kumulativna citanost po broju .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.