INFOBIRO: Publikacije
GfK: Hrvati sve češće kupuju u hipermarketima

SEEbiz,

ISTRAŽIVANJE

GfK: Hrvati sve češće kupuju u hipermarketima

Autori: SEEbiz redakcija

Naravno ove su preferencije u uskoj korelaciji s razvijenosti mreže trgovine u pojedinim zemljama ali i navikama lokalnog stanovništva. Rang kupovanja u hipermarketima (15 i više blagajni) kao glavnom mjestu kupovanja hrane - prikaz po zemljama obuhvacenim istraživanjem izgleda ovako: % - Rumunjska (urbana populacija) 42 - Ceška 39 - Rusija (gradovi) 35 - Slovacka .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.