INFOBIRO: Publikacije
GfK: Troši se sve manje i samo na osnovne proizvode

SEEbiz,

ISTRAŽIVANJE

GfK: Troši se sve manje i samo na osnovne proizvode

Autori: SEEbiz redakcija

Analizu GfK provodi na uzorku od 1.500 kucanstava tako da clanovi kucanstava svakodnevno u dnevnik upisuju što su kupili za potrebe kucanstva. Robe široke potrošnje pritom su razvrstane u tri kategorije - osnovne prehrambene proizvode, higijenske te neesencijalne proizvode. Na temelju prikupljenih podataka GfK izracunava indeks potrošnje hrvatskih kucanstava. Pocetna vrijednost indeksa (indeks = 100) je stanje iz 2002. godine. U odnosu na to razdoblje, prosjecne cijene roba široke potrošnje u 20 .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.