INFOBIRO: Publikacije
FESTO: Izdvajanja za promociju pala 25-30 posto

SEEbiz,

TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE

FESTO: Izdvajanja za promociju pala 25-30 posto

Autori: BORIS ODORČIĆ Krešimir Sockovic Drago Živkovic

Objedinjena je to procjena AGB Nielsen Media Researcha koji, promatrajuci tržište u sljedecim godinama, ocekuje pad udjela televizijskih reklama, malo povecanje u tisku, veliko povecanje u internet oglašavanju te zadržavanje istih razina na radiju i vanjskom oglašavanju. "Izdvajanja za promociju tržišnog komuniciranja racionalizirala su se za 25 do 30 posto. To je u ovom trenutku realnost s kojom se nastojimo boriti." U ovoj kriznoj godini sigurno ce doci do znatnijeg smanjivanja potrošnje uprav .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.