INFOBIRO: Publikacije
Makedonci osvajaju hrvatsko tržište vina

SEEbiz,

VINARSTVO

Makedonci osvajaju hrvatsko tržište vina

Autori: BORIS ODORČIĆ Drago Živkovic Drago Živković zivkovic@ privredni. hr

Cilj je da nam Hrvatska postane glavno tržište. Sada nam je to Srbija, medutim Hrvatska ima mnogo više potencijala. Hrvatska proizvodi samo polovinu kolicine vina koju troši, a potrošnja ce se brže povecavati nego u Srbiji kako zbog turizma tako i zbog višeg standarda. Mi želimo u iducem razdoblju postati tržišni lider u Hrvatskoj. To nije pretenciozno ili narcisoidno, nego jednostavno smatramo da cemo najbrže napredovati, s obzirom na mjesto koje zauzimamo u vinarskoj industriji Jugoistocne Eur .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.