INFOBIRO: Publikacije
Revolucija na djelu: Internetsko oglašavanje u Britaniji pobijedilo TV!

SEEbiz,

TRENDOVI

Revolucija na djelu: Internetsko oglašavanje u Britaniji pobijedilo TV!

Autori: SEEbiz redakcija

U prvoj polovici godine na online oglašavanje ukupno je potrošeno 1,75 milijardi funti što predstavlja 23,5% ukupnih izdataka na oglašavanje. Za usporedbu, na televiziju je otišlo 21,9% od ukupnog novca. Predsjednica tijela za TV marketing, Lindsey Clay, izjavila je da su mjerenja neprecizna i nepoštena. Zabavno je, ali i besmisleno, zbrajati novac potrošen na svaki aspekt internetskog oglašavanja, nadodala je. Internetsko oglašavanje je, prema njenom mišljenju, sacinjeno od više strana, a svak .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.