21.12.2009
ZAGREB - Hrvatski projekt društveno odgovornoga poslovanja „Lijepa naša Sava“ prošloga je tjedna osvojio Europsku nagradu za izvrsnost (European Excellence Award) za najbolju kampanju na podrucju Jugoistocne Europe. Pokrenula ga je Coca-Cola HBC Hrvatska u suradnji s Ministarstvom regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture i Medunarodnom komisijom za sliv rijeke Save te
Europska nagrada za izvrsnost projektu „Lijepa naša Sava“
Autori:
SEEbiz redakcija
Projekt „Lijepa naša Sava“ ostvario je i koordinirao Komunikacijski konzalting Mmd Hrvatska. Svecana dodjela nagrada za postignuca i projekte iz podrucja odnosa s javnošcu iz cijele Europe održana je u carskoj palaci Hofburg u Becu.
Za 2009. godinu organizatori Europske nagrade za izvrsnost zaprimili su 1250 prijava, a projekt „Lijepa naša Sava“ nominiran je u kategoriji Jugoistocna Europa (Bugarska, Rumunjska, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Crna Gora i Bosna i Hercegovina) .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.