08.01.2010
ZAGREB - U okviru Medijske mreže od 1. sijecnja zapocinje s radom marketinška agencija Oglasna mreža. Kako navode, osnovni zadatak Oglasne mreže je prodaja oglasnog prostora u medijima Medijske mreže, pružanje PR usluga te najrazlicitijih vrsta promocije medija. Uz to, Oglasna mreža pružat ce usluge oglašavanja, odnosa s javnošcu i promocije i vanjskim klijentima te ih povezivati s medijima Medijske mreže, ali i ostalim hrvats
Medijska mreža osnovala marketinšku agenciju Oglasna mreža
Autori:
SEEbiz redakcija
Oglasnu mrežu vodit ce Diana Mikloš, koja je u Medijsku mrežu prešla u listopadu 2009. godine s mjesta voditeljice marketinga magazina Ekstra.
Rodena je u Zagrebu 1966. godine. Osim NCL grupe i magazina Ekstra, karijeru je gradila i u nekoliko drugih izdavackih tvrtki. U Adria Media Zagreb tijekom 2007. i 2008. godine bila je voditeljica izdanja Sensa i National Geographic Traveler, a u 24sata od 2005. pa do kraja 2007. godine radila je u odjelu prodaje i promocije. Kao voditeljica produkcije bi .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.