INFOBIRO: Publikacije
Chevrolet u 2009. godini povećao prodaju i tržišni udio u Zapadnoj Europi

SEEbiz,

Godine 2009. Chevrolet je prodao 425.874 automobila u cijeloj Europi, zauzevši tržišni udio od 2,3 posto (2008: 506.433; 2,3 posto). Time je nadmašio prosjek automobilske branše u Zapadnoj Europi – novoregistrirano je gotovo 15 posto više Chevroletovih vozila u odnosu na 2008. (s 148.868 na 170.591 novih vozila). U trenutnoj izazovnoj gospodarskoj situaciji Chevrolet je 2009. iskoracio prema novim kupcima koji traže izvanrednu

Chevrolet u 2009. godini povećao prodaju i tržišni udio u Zapadnoj Europi

Autori: SEEbiz redakcija

Globalno gledano, Chevrolet je u 2009. prodao više od 3,5 milijuna vozila, što ga cini cetvrtim najvecim automobilskim brandom na svijetu, i takoder GM-ovim najvecim brandom. „Iako ce vjerojatno trebati nekoliko godina da se naša branša vrati na razinu na kakvoj je bila 2007. i premda smo suoceni s velikim ekonomskim izazovima uslijed globalne recesije, intenzivno radimo na poboljšanju naše prodajne mreže i trudimo se oko svakog prodanog automobila kako bismo zadržali dobru razinu poslovan .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.