INFOBIRO: Publikacije
OBI: Novi sustav menadžmenta kontaktiranja i pritužbi na hrvatskom webu

SEEbiz,

ZAGREB – U Hrvatskoj je uveden jedinstveni novi sustav menadžmenta pritužbi na OBI-jevim internetskim stranicama. Na posebno uredenoj stranici kupci mogu jednostavno, brzo i pouzdano stupiti u kontakt s OBI-jem u vezi sa svim relevantnim temama i pitanjima.

OBI: Novi sustav menadžmenta kontaktiranja i pritužbi na hrvatskom webu

Autori: SEEbiz redakcija

Kupcima je od sada na internetskoj stranici "http://www.obi.com.hr" (www.obi.com.hr) putem rubrike „Kontakt“ pružena mogucnost jednostavne upotrebe novog sustava. Mogu ciljano odabrati žele li zatražiti odredenu informaciju, trebaju li savjetovanje ili žele li poslati pritužbu. Moguce je zatražiti informacije vezane uz teme OBI Bonus Card kartice, prodajnih centara, kao i cijena i raspoloživosti proizvoda. Posebnost je ta što je od sada moguce od OBI-ja zatražiti savjetovanje vezano .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.