INFOBIRO: Publikacije
Anti retro: Od Johna Lennona do Cvjetnog trga

SEEbiz,

KOMENTAR - Televizijska reklama koja se trenutno prikazuje u Velikoj Britaniji, u kojoj je iskorištena stara snimka iz intervjua Johna Lennona, s nadosnimljenim glasom u svrhu oglašavanja novih Citroënovih automobila, izaziva kontroverze medu obožavateljima Beatlesa. Mnogi kritiziraju udovicu Yoko Ono da je još jednom prodala njegovo ime. No, kako to vec biva, istina nije baš crno - bijela.

Anti retro: Od Johna Lennona do Cvjetnog trga

Autori: Ivan Hrstic - ivan.hrstic@seebiz.eu - www.facebook.com/ivan.hrstic

Francuzi žele poruciti da treba proizvoditi automobile koji na tehnološkoj razini, kao i dizajnerskoj, u potpunosti pripadaju svojem vremenu. A upravo to izgovorio je John Lennon još prije nekoliko desetljeca, govoreci naravno o glazbi i odgovarajuci onima koji su se bunili da je napustio 'pravi rock'n'roll'. Pocevši od Citroëna, koji oglasom promovira filozofiju nazvanu "anti retro". Od ovog proizvodaca automobila s avantgardnom aureolom (zasluženom ili ne) mnogi su ocekivali da pode putem .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.