16.04.2010
SARAJEVO - Carlsberg BH, koja zajedno sa Carlsberg Srbija i Carlsberg Montenegro, cini Carlsberg Srbija Group, je iza sebe ostavila još jednu uspješnu poslovnu godinu, moglo se cuti na današnjoj koferenciji za medije u Sarajevu. Kako je receno, odlicni rezultati u proizvodnji, plasmanu, prodaji kvalitetnih piva, koji su uvijek najistaknutiji i najevidentniji pokazatelji razvoja, postignuti su istovremeno na sva tri tržišta na
Armin Bukarić: Carlsberg čvrsto na drugom mjestu na tržištu BiH
Autori:
SEEbiz redakcija
U 2009. godini Carlsberg BH je zabilježio odlicne poslovne rezultate, sa 19,1 posto udjela i cvrstom drugom pozicijom na tržištu Bosne i Hercegovine.
Kompanija Carlsberg BH je tokom protekle godine ostvarila znacajan rast prodaje i s ukupno 19,1 posto tržišnog udjela skocila s treceg mjesta kojeg je držala u 2008., na cvrstu drugu poziciju na teritoriji Bosne i Hercegovine.
„I godina koja je pred nama nosi sa sobom nove izazove i mi smo spremni još jednom pokazati da se samo uz mnogo ulože .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.