28.04.2010
ZAGREB - Hrvatski telekom (HT) preuzeo je titulu najvrjednijega hrvatskog korporativnog brenda zamijenivši s prvog mjesta naftnu kompaniju Inu na listi 100 najvrjednijih hrvatskih brendova u 2010., koju donosi tjednik Lider.
HT smijenio Inu i postao najvrjedniji hrvatski korporativni brend
Autori:
SEEbiz redakcija
Vrijednost HT-ova (ZSE:HT-R-A) brenda u dvije se godine povecala 12 milijuna dolara, na 603 milijuna, premašivši tako dobit te kompanije iz 2009. Ukupna je vrijednost prvih 100 domacih brendova prema izracunu Brand Financea 9,2 milijarde dolara. Iako se pod utjecajem krize nije znatno smanjila ukupna vrijednost brendova, vidljiv je pad vrijednosti kod 44 brenda u prvih stotinu. Osim smjene na vrhu medu prvih 10 nije bilo znatnijih promjena osim ispadanje Podravke (ZSE:PODR-R-A), ocito pod utjeca .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.