30.04.2010
LONDON - Sudeci prema posljednjim istraživanjima tržišta BMW je sa trona skinuo Toyotu i nametnuo se kao najvrijednija automobilska marka. Agencija Milward Brown objavile je rezultate svog istraživanja, a prema kojima je vrijednost marke BMW dostigla iznos od cak 21,82 milijarde dolara, cime je ovaj njemacki proizvodac prestigao Toyotu koja je prošle godine bila uvjerljiv pobjednik u ovom poretku.
Milward Brown: BMW vrijedniji od Toyote
Autori:
SEEbiz redakcija
Vrijednost Toyote ove godine je procjenjena na 21,77 milijardi dolara, ali je potrebno istaci da su obje ove marke zabilježile znacajan pad vrijednosti u odnosu na prošlogodišnji zbir, što je prije svega uzrokovano globalnom ekonomskom krizom. Ovim rezultatom BMW je potvrdio vecu stabilnost, dok Toyoti nisu na ruku išli ni cesti problemi i opozivi automobila. Po istoj procjeni vrijednosti trece mjesto zauzela je Honda, ali sa vrijednošcu od "samo“ 14,30 milijardi dolara što najbolje pokazu .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.