09.05.2010
POREC - Odlicno organizirana i posjecena 17. Vinistra, jedna od vodecih izložbi vina i vinarske opreme u Hrvatskoj i regiji, koja je okupila 130 izlagaca s ukupno 644 uzoraka vina, maslinovog ulja, rakija te vinarske opreme, nije, kako se ocekivalo, pokazala da se u procesu udruživanja vodecih hrvatskih vinara otišlo dalje od kutjevackog skupa koji je održan sredinom prošle godine.
Vinistra: Ima li smisla uspoređivati Nokiju i vino
Autori:
BORIS ODORČIĆ
Jozo Vrdoljak
Jozo Vrdoljak Privredni Vjesnik vrdoljak@privredni.hr
Ako se ne osnuje agencija za promociju hrvatskih vina i njihovo brendiranje, može se dogoditi upravo ono što se posljednjih godina dogada u hrvatskom turizmu, a to je da mnogo više problema imaju oni koji su ulagali u kvalitetu, poput vlasnika hotela s pet zvjezdica, od onih koji su ulagali minimalno, poput vlasnika kampova.
Ono što se ocekivalo, a nije se dogodilo jest definiranje odnosa vodecih hrvatskih vinarija, koje su sami formirali i brendirali danas poznati vinari poput Matoševica, Kozlo .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.