INFOBIRO: Publikacije
GfK: Najčešće se kupuje u hipermarketima, supermarketima i diskontima

SEEbiz,

ZAGREB - Istraživanje kupaca roba široke potrošnje pokazuju da se u regiji centralne i istocne Europe (Shopping Monitor CEE 2010 - GfK) najcešce kupuje u hipermarketima, supermarketima i diskontnim trgovinama.

GfK: Najčešće se kupuje u hipermarketima, supermarketima i diskontima

Autori: SEEbiz redakcija

U prosjeku gotovo 70% potrošaca izjavljuje da na tim mjestima ostavlja najviše novca, navodi se u priopcenju GfK. Promatrano u totalu, oko 30% kupaca obuhvacene regije istice supermarkete kao glavno mjesto, a 25% kupaca potroši najviše novca u hipermarketima. Još 16% kupaca otpada na diskontne trgovine kao glavno mjesto kupnje robe široke potrošnje i hrane. Ako se pak promatra konkretne lance kao glavno mjesto kupnje tada se Kaufland pojavljuje medu prva 3 vodeca lanca u pet zemalja; Tesco ima .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.