INFOBIRO: Publikacije
Hrvati piju manje, ali su svojoj pivi i dalje vjerni

SEEbiz,

ZAGREB - Tek 16% gradana izjavljuje kako je zbog smanjene kupovne moci zamijenilo pivo koje inace piju jeftinijom markom, a relativno mali udio ispitanika njih 20% izjavljuje da bar ponekad kupuje pivo trgovackih marki.

Hrvati piju manje, ali su svojoj pivi i dalje vjerni

Autori: SEEbiz redakcija

S pocetkom svjetskog prvenstva u nogometu proizvodaci piva diljem svijeta zadovoljno trljaju ruke jer primjerice u Engleskoj ocekivani rast potrošnje piva za vrijeme Mundijala iznosi cak 21%.Buduci da Hrvatska ne ide u Južnoafricku republiku, domaci proizvodaci ne mogu ocekivati toliki rast potrošnje za vrijeme trajanja prvenstva, no ono na što dugorocno mogu racunati je vjernost potrošaca, što pokazuje posljednje istraživanje portala Ja Trgovac i agencije Hendal. Samo 16 posto pivopija zbog kri .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.